La festa de l’amistat

Com ja us vaig comentar en el post de la setmana passada el concepte de comiat de soltera no és una activitat que m'entusiasmi gaire. Sincerament si a dia d'avui em casés, les meves amigues es podrien estalviar trencar-se el cap per organitzar-me un comiat. És per això que com que penso que aquesta festa està una mica obsoleta, i que en aquesta vida s'han d'anar renovant les coses caduques, crearia una nova festivitat, evidentment amb unes noves normes. Per començar no seria cap Comiat de soltera, sinó que es diria Festa de l'Amistat on se celebraria un moment important d'un membre del grup.

Quines característiques tindria aquesta nova festivitat? Doncs comencem amb les enumeracions:

- En primer lloc, la premissa principal seria que hauria de ser una festa low cost. És a dir, amb un pressupost baix. Si pels teus amics ja es una despesa alta assistir en un casament, a sobre suma-hi un dia de picos pardos. Evidentment es nota que jo odio una mica els comiats de soltera perquè hi ha gent que el que més espera d'un casament és assistir al comiat de soltera. 

- Com ja vaig comentar en el post anterior jo ja no tinc edat per sortir de nit fins a les tantes. No puc aguantar una programació plena d'activitats que comença al matí i acaba a la matinada. Per tant apostaria, i a més a més també seria una manera de rebaixar el preu, per fer una Festa de l'amistat de tarda nit.

- Lligat amb el punt anterior, i per tal de rebaixar el pressupost es podrien fer múltiples activitats a cost 0 o molt baix. Per exemple en comptes d'anar a sopar en un restaurant, que cada membre de la Festa aportés una especialitat culinària. O realitzar un curs de cuina per preparar el sopar. D'aquesta manera fas un 2x1: activitat i sopar cobert.
- Res de disfresses, xiulets ni fer-se notar pel carrer. És una Festa on hem vingut a passar-nos-ho bé, no a fer passar vergonya a la núvia ni als transeünts. La disfressa no s'hauria ni de pensar perquè no s'hauria ni de contemplar i segur que podríem trobar un detall característic per tots els assistents: des de pintar-se els llavis d'un vermell preciós a lluir una samarreta del mateix color (o de ratlles que és un estampat molt característic en els meus looks). 

- El meu grup d'amics està format per homes i dones. Així doncs, en el meu cas, no seria una Festa únicament femenina. Estarien convidats els meus amics, tot i que una altra cosa seria que hi volguessin assistir.

- Que fos una Festa cuidada en els detalls. És a dir que fos cuqui i mono. 

- Al final però, la idea és passar un dia envoltada de les teves amistats per celebrar un moment especial de la teva vida. Passar la nit en una casa de colònies xerrant, rient i fent alguna activitat també pot ser bonic i de baix pressupost a la vegada.
- Però eh, que si les meves amigues tenen ganes de tirar la casa per la finestra sempre es pot fer un viatge de cap de setmana tal com vaig comentar en aquest post. Turisme, gastronomia i una nova ciutat. Això també és un planàs. 
I a vosaltres com us agradaria que fos el vostre comiat de soltera?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada