Coses que odio dels comiats de soltera

Estic en aquell moment de la meva vida en que totes les meves amigues es comencen a casar i no paren de crear grups de whatsapp perquè organitzem el seu comiat de soltera. Podria resumir aquest post en molt poques paraules, bàsicament amb l'adjectiu absurd, ja que odio el concepte en si de comiat de soltera. Ja veieu, sóc clara i concisa, però com que aquí hem vingut a enrotllar-nos i a recrear-nos una mica comencem amb les enumeracions.
- El concepte de comiat de soltera. Em sembla una festa antiquada, com del segle passat. Què hem d'acomiadar exactament? La solteria? Si la majoria de les parelles fa temps que conviuen, i tot i no tenir un paper que ho certifiqui, fan més vida de casats que de solters. Ni que quan et casessis deixessis de sortir amb les teves amigues i la vida matrimonial fos un horror. Val, ja se que hi haurà qui dirà que és una celebració d'una nova etapa, però es pot celebrar d'altres maneres, n'estic segura.

- Disfressar a la núvia. Com ja he comentat anteriorment odio el carnaval i disfressar-me. Amb totes les meves forces. Així que quan veig a núvies disfressades pel carrer fora de l'època de carnaval m'apiado molt d'elles. Segurament elles no ho estan passant malament per anar vestides ja sigui de caputxeta, de sevillana o de Sandy a Grease per exemple, però jo em posa a la seva pell i em moro de vergonya. Són caràcters i passejar-se pel carrer amb aquestes pintes no va amb mi.

- Fer-se notar utilitzant xiulets pel carrer. No, no cal. És absurd molestar als vianants i a sobre fer-se veure. La discreció pot anar lligada amb un comiat de soltera. No fa falta semblar que esteu en un enterrament, però un grup de 20 noies ja destaca força com perquè a sobre hagis de fer-te notar sonorament.

- Que les amigues portin la mateixa camiseta. He de confessar que si aquesta és la formula màgica per evitar que les amigues s'hagin de disfressar també, és la millor inversió que es pot fer. Tot i així trobo absurd gastar-se els diners en dissenyar una samarreta per portar-la totes les amigues aquell dia. De veritat que cal? Segur que totes tenim una camiseta negra o blanca que ens permet anar vestides igual i diferenciar-nos de la núvia. A més a més que hi ha cada disseny que després del comiat de soltera només pot servir per fer-ne draps per treure'n la pols. Sí, totes hem vist alguna vegada (o vestit que em sembla encara pitjor!) la típica samarreta amb la foto de la núvia amb unes lletres dignes del Word Art. Amb poca classe, gust i estil.

- En el cas de les noies conec tres tipus de comiats de soltera:

--> Aquell grup d'amigues que van a putejar i a preparar les activitats perquè la núvia ho passi malament o fer-li passar vergonya.
--> Les amigues que aprofiten aquell dia per fer activitats que els hi ve de gust a elles i no a la núvia (per exemple portar en veler a una amiga que es mareja pel simple fet que hi ha amigues que tenen ganes de viure aquesta experiència). Penso que aquell és el dia de la núvia i que les amigues ho han d'organitzar aquesta festa pensant en la núvia no en el que els hi agrada a elles. Si voleu el vostre comiat de soltera el que heu de fer és casar-vos perquè us en preparin un pensant en els vostres gustos
--> I finalment aquell grup d'amigues que organitzen un comiat pensant en les coses que li agraden a la núvia, perquè s'ho passi bé i tingui un bon record
* En el cas dels nois només sé d'aquells comiats de solter que organitzen amb l'objectiu d'anar a putejar i fer-li passar el màxim de ridícul al nuvi. Ells juguen en una altra lliga.

- Lligat amb les disfresses hi ha comiats que decideixen portar-ho en un punt més vistós (i vulgar) i utilitzar diademes amb membres fàl·lics al cap. I per acabar d'arrodonir la nit porten un boy per la núvia. Evidentment us podeu imaginar que aquest tipus d'activitats no entren en el meu cap ni per una amiga ni, molt menys, en el meu comiat de soltera si mai em casés.

- Suposo que els amics es comencin a casar rondant la trentena per mi és un “problema”. I ho poso entre cometes perquè és un dir. Es nota que ens fem grans i que ja no aguantem el ritme tot un dia. Començar fent una activitat de matí per acabar tancant una discoteca a la matinada és una jornada que el meu cos ja no pot aguantar. És per això que estic cada vegada més a favor de fer una cosa intensa però divertida. Començar a la tarda i tancar una discoteca.
- I per acabar no voldria fer-vos pensar que odio els comiats de soltera. Evidentment com en tot en aquesta vida, sí que hi ha aspectes que m'agraden. Però això ho deixarem per un altre post on comentaré com seria el meu comiat de soltera ideal. Per començar no es diria comiat de soltera, sinó que seria la Festa de l'amistat, i amb aquest canvi de nom també tindria unes noves normes i un altre estil.

I a vosaltres què us agrada o desagrada dels comiats de soltera?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada