Coses que no m'agraden dels casaments

Com diu el títol d'aquest post, són coses que no m'agraden a mi. Segurament, algunes coses que m'agraden, a vosaltres us semblen horribles. Però no passa res no? Cadascú té els seus gustos i, en el fons, això és bonic perquè ens fa a tots diferents. De fet no m'ho tingueu en compte perquè a mi no m'agrada ni el cafè ni la cervesa, així que ja veieu quina credibilitat puc tenir.

Doncs som-hi amb la llista de coses que no m'agraden dels casaments:
- Núvies (no m'he trobat el cas de nuvis, però si ho fessin tampoc m'agradaria) que es refereixen a "el MEU casament". O que diuen frases de l'estil: "vull que sigui molt JO". Hola? Et cases amb tu mateixa? No oi? Doncs no sé, si totes les decisions són preses uniliteralment em sembla molt bé, però almenys dissimula i refereix-te al vostre casament.

- Casaments informals: un casament és l'excusa màxima per posar-te les millors gales i anar super guapa o guapo. A vegades veus vestits que no te'ls compres perquè arreglen massa i després queden morts a l'armari perquè no saps quan posar-te'ls. Però un altre problema que veig que sorgeix quan et diuen que serà un casament informal, és que no saps fins a quin punt d'informal has d'anar. Llavors arriba el dia del casament i et trobes a gent amb americana i texans, i d'altres, amb bermudes i avarques. En un casament informal patiria més per no haver encertat el to. En canvi, en un casament formal saps que hi ha unes normes socials

- Invitacions amb número de compte: si els convidats us volen fer un regal segur que s'espavilaran per aconseguir el vostre número de compte. A les invitacions hi ha els números de telèfon dels nuvis, així que un convidat si té ganes de fer-te una transferència et farà una trucada o t'enviarà un whatsapp demanant-te el número de compte. O millor, potser es presenta a casa teva i et fa el regal cara a cara mentre feu un cafè. Hi ha gent que es treballa molt la manera d'entregar el regal, i al final el més bonic és veure la reacció i les mirades còmplices que només es tenen de tu a tu.

- Convidades que porten vestits amb teixits de seda salvatge (i que folren les sabates a conjunt amb aquest mateix teixit). També aquell grup d'amigues que llueixen un vestit estil grec, i que vistes des de lluny, sembla que vesteixin igual però de colors diferents.

- Les mitges transparents. Si tens menys de 50 anys segur que tens unes cames precioses i, per tant, no fa falta que portis mitges. Però la meva recomanació és, que si et poses mitges transparents, evitis per sobre de tot les que brillen.

- Portar ulleres de sol. En primer lloc, no formen part de l'outfit, així que si et molesta el sol t'aguantes una estona. Jo no les deixaria portar ni durant el pica pica, però es veu que hi ha convidats a qui els hi molesta molt el sol. Però sobretot, mai us feu les fotos amb les ulleres de sol posades. I recordeu que ni es pengen a la camisa ni són diademes. Després veus fotos i us ho juro que les ulleres de sol no hi encaixen de cap manera.

- Com l'anomenem en petit comitè: la moda de la "poteria". Em refereixo a tota aquella decoració feta amb pots de conserva o de llenties reciclats o elements que semblen trets de les escombraries. Aquesta decoració ja està molt vista, vinga va, innovem una mica.

 - Parelles de nuvis que et diuen que volen un casament original i diferent del que fa la resta i t'ensenya la mateixa carpeta de Pinterest que tenen 100 nuvis més.

- Les candy bars de xuxes (en català correcte llepolies). Els únics que ho gaudeixen són els nens i nenes. Perquè a les 3 del matí, quan tens una gana ferotge, el que et ve de gust no és menjar quatre estreps i quatre regalèssies. El que més bé t'entra és una bona xocolata desfeta amb xurros, hamburgueses, entrepans o ous ferrats.
- Les sabates blanques. En aquest post ja us vaig explicar que jo li posaria un toc de color als peus.
- Nuvis amb trajos tan brillants que t'enlluernen. 

- Cerimònies a la platja. Això és un tema molt personal ja que odio amb totes les meves forces la sorra de la platja. Em fa tanta angúnia que durant el casament només podria pensar en quan s'acaba per marxar a rentar-me els peus.
- Kits d'emergència al lavabo. He vist parelles que s'han esmerçat en preparar kits d'emergència on no hi falta cap detall, des de mocadors de papers, maquillatge, fil i agulla i un llarg etcètera més. El problema? Que hi ha convidats que no tenen gaire saber fer i al cap de quatres hores, quan tornes a passar pel lavabo, veus que allò està arrasat. Algú s'ha endut la laca a casa, vas a buscar un imperdible i han desaparegut tots, o simplement tot està tan desordenat que en comptes de trobar una zona cuqui on anar a buscar alguna cosa que et salvarà, sembla que hi hagi passat un huracà. 

I vosaltres, quines són les coses que no us agraden d'un casament?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada