Arribar a la cerimònia en Mini

Hi ha parelles que celebren tot el casament en un mateix espai i, per tant, no necessiten cap mitjà de transport per desplaçar-se. D’altres fan la cerimònia en un lloc i la celebració en un altre, i per tant, els cal moure’s d’un lloc a l’altre. També hi ha aquells nuvis que tot i fer-ho tot al mateix espai volen arribar a la cerimònia amb algun transport.
He vist núvies arribar a peu, d’altres que han optat per anar de paquet en una moto (un dia us explicaré perquè tinc terror al combo núvia + moto), amb una bicicleta christiania o aquelles a qui els hi ha passat pel cap aterrar en helicòpter o marxar amb un cotxe Moritz. Sense oblidar els clàssic entre els clàssics: els cotxes antics.
D’idees n’hi ha infinitats, i penso que els nuvis han de decantar-se per aquelles que més els representin o tingui algun significat a la seva història. Que el teu pare és motorista? Doncs segur que estarà encantat de portar-te amb la seva moto.

Així que jo, si a dia d’avui em casés i necessités un mitjà de transport per arribar en algun destí, optaria per un Mini. Un Mini, vermell i dels antics. Com el d’en Míster Bean però que no fos de color groc. Aquí, a diferencia del que us comento una mica més amunt, no és per cap significat especial. El motiu, simplement, és perquè el Mini és el meu cotxe preferit i, a sobre, els antics, trobo que són una cucada.

Ja veieu, el meu motiu bàsicament és estètic. A més a més, penso que quedaria molt bonic a les fotos i que és un cotxe que ha envellit dignament. També us dic que si em fos complicat trobar un Mini antic no tindria cap problema en quedar-me amb la versió moderna. Tinc debilitat pels Minis, i ja que segurament mai en podré tenir cap, almenys, al dia del meu casament em podria treure l’espina clavada. O no, perquè a saber què opina el meu futur no marit. Com que els casaments són de dos persones les opinions també ho són i, potser, s’hi nega en rotund i aposta per un altre tipus de transport. O per, simplement, fer una mica d’esport i arribar a peu.

Pots aprofitar aquest moment per donar-te un capritx i llogar aquell cotxe d’alta gama que sempre has somiat conduir però que se t’escapa del teu pressupost. Un Porsche, un Masersti o un Lexus.

I sense ser una entesa en automòbils ens general tampoc ens podem oblidar dels cotxes antics. Un Seat 600, un Renault 4, un Volkswagen Beetle, un Citroën 2Cv o el Citroën Dyane. Les opcions són múltiples i variades.
I vosaltres com arribarieu al vostre casament?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada