Primer aniversari del blog

El primer que vull fer abans de començar-me a enrotllar és felicitant-vos aquest any 2018. Desitjo que hagueu passat unes festes de Nadal envoltats dels qui més estimeu, que hagueu entrat amb un somriure en aquest 2018 i sobretot que en els pròxims mesos el dies estiguin plens de felicitat, salut i molts moments memorables.

Després d'unes petites vacances a principis d'any he tornat amb força, especialment avui perquè és el primer aniversari del blog.
39 posts son els que he publicat aquest 2017 al blog. Evidentment amb aquesta xifra es pot notar que no he sigut constant tots els dilluns. Vaig fer un petit break a l'estiu, que és quan tothom està de vacances i és l'època forta dels casaments. No és excusa. Però després de 8 casaments una acaba saturada del tema i necessita renovar-se. Propòsit blogueril per aquest 2018? Com a mínim arribar als 40 post.

La millor manera per celebrar aquest primer aniversari seria realitzant un sorteig pels meus no lectors. Però com que aquest és un blog petit i modest (tots sabem que qui em llegeix sou les meves amistats i la meva família) no tinc cap sponsor que em pugui subministrar un petit detall per tots vosaltres. Així doncs, només us puc donar les gràcies a tots aquells i aquelles que cada dilluns a les 9 del matí esteu esperant el post. I també als qui de tant en tant passeu i us llegiu els 3 o 4 post pendents que heu anat acumulant setmana rere setmana. Sou varis els que us guanyaríeu el títol de "millor fan del blog" però no podeu competir amb la meva mare. Ja ho sabeu, una mare és una mare.

Per tant, ja que no tenim cap sorteig per poder realitzar, què millor que fer un petit repàs d'alguns posts que he escrit al llarg d'aquest any. I com si d'una Gala dels Oscar es tractés anem a repartir els guardons:

El post més absurd del 2017 és per: VESTIR GOSSOS PER CASAMENT
El post més personal del 2017 és per: EL MEU OUTFIT DE CONVIDADA
El post més protocolari del 2017 és per: PROTOCOL PER CASAMENTS
El post més polèmic del 2017 és per: COSES QUE NO M'AGRADEN DELS CASAMENTS
El post que més li ha agradat a la meva mare d'aquest 2017 és per: PETICIÓ NADALENCA A BUDAPEST
I què ens espera aquest 2018? Doncs no feu zàpping perquè ja us puc avançar que estic convidada a dos casaments (i potser amb una mica de mal sort augmentem la xifra a un tercer) i que encara ens queda molt per parlar sobre flors, sabates, vestits, protocol i moltes més coses perquè el meu no casament a dia d'avui està ben lluny d'arribar.

I a vosaltres quants casaments a la vista teniu aquest 2018?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada